روانشناسی

۵ روش برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران در همان هفته اول کار جدید

با مهارت ، تمام اسناد عالی و عالی را تهیه می کنید و رزومه های کاملاً ابتکاری را طراحی می کنید ، برای مصاحبه لباس معمولی می پوشید و رتبه اول را می گیرید ، پیشنهادات آنها را می پذیرید و سرانجام موقعیت خود را به دست می آورید …

تبریک می گویم! اکنون قسمت سرگرم کننده آغاز می شود: آستین بالا زدن و انجام کار. برای حفظ تأثیر باورنکردنی بر روی هم تیمی هایمان ، از لیزا لووی ز ، بنیانگذار فراتر از تفکر رهبری ، خواستیم که روشهای تحت تأثیر قرار دادن دیگران در هفته اول کار را به اشتراک بگذارد. 5 نکته شگفت انگیز زیر را بخوانید و آماده باشید تا رئیس و همکاران خود را در هفته اول کار تحت تأثیر قرار دهید.

۱. تا جایی که می‌توانید، بیاموزید

من به شما اطمینان می دهم که هفته اول کار پر از آموزش خواهد بود ، انبوهی از اطلاعات در پیش رو خواهید داشت. کاملاً منطقی است و همانطور که می دانید ، پیاده روی می کنید و تا آنجا که ممکن است اطلاعات کسب می کنید. لیزا توضیح می دهد که یادگیری سریع کلید تحت تأثیر قرار دادن دیگران در کار جدید شما است ، بنابراین سبک یادگیری خود را بیاموزید. نمی دانید چگونه اطلاعات را پردازش کنید؟ برای بررسی نتایج شنوایی ، بینایی یا حرکتی از آزمون آنلاین استفاده کنید. برای رسیدن به هدف خود از نتایج استفاده کنید.

۲. دریابید که کجا می‌توانید سریع‌تر تاثیرگذار باشید

هرچه افکار شما بیشتر با اهداف شرکت مطابقت داشته باشد ، بهتر است. لیزا خاطرنشان می کند که در طول هفته اول ، بیشتر وقت شما صرف یادگیری اصول می شود ، اما اگر از آنها در جهت منافع شرکت استفاده نکنید ، مانع رشد سریع و ارتقا شما می شود. او همچنین به ما گفت که اگرچه عقاید شما درباره تأثیرگذاری شما بر زندگی جدید شما فرضی است ، هوشمندانه عمل کنید و از چند هفته اول برای تحقق پیش فرض های خود استفاده کنید. با این روش ، راه های موفقیت شرکت را کشف خواهید کرد.

موفقیت در فضای کار

۳. حتی‌الامکان خود را به افراد متعددی معرفی کنید

از ملاقات دیگران در آشپزخانه ، حمام یا آسانسور نترسید. لیزا پیشنهاد می کند که شما فقط لبخند بزنید ، سلام کنید و بگویید که من کارمند جدیدی هستم. شما چیزهای مهمی در مورد شرکت خواهید آموخت و در صورت لزوم از کمک دیگران بهره مند خواهید شد. دوستانه بودن نه تنها به شما کمک می کند دیگران را تحت تأثیر قرار دهید ، بلکه به شما کمک می کند تا در شرکت احساس راحتی بیشتری داشته باشید.

۴. کمک بخواهید

یک یا دو هم تیمی را که ممکن است برای شرکت تازه وارد باشند انتخاب کنید ، از مشاوره یا نظرات آنها در مورد مسائل خاص استفاده کنید و چیزهای جدیدی از آنها بیاموزید. لیزا می گوید: “نشان دهید که به آنها اعتماد دارید و نظرات آنها برای ایجاد دوستی ارزشمند است.” همچنین نشان می دهد که شما به یک کار جدید متعهد هستید.

۵. از شرکت خارج شوید

کارمند جدید بودن باعث نمی شود فکر کنید که روی میز خود زنجیر شده اید. لیزا معتقد است که تشویق هم تیمی ها برای صرف ناهار در خارج از شرکت ، تفریح ​​با آنها یا بازی با والیبال با برخی از همکاران. ترک محیط اداری نه تنها جنبه جالب توجه شخصیت شما را برای همکاران نشان می دهد ، بلکه باعث می شود شما همدیگر را بهتر بشناسید.

ارزیابی

آیا از این مطلب رضایت داشتید؟

امتیاز کاربر: 5 ( 1 نتایج)

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا